tirsdag den 12. juni 2012

Café Public - byg-selv koncept


De smarte hjemmesider med forskellige deals førte igen min kæreste og mig ud på et kulinarisk eventyr. Denne gang endte vi på Café Public på Østerbro i Aalborg til en byg-selv-burger. Informationerne på vores værdibevis var sparsomme, så vi mødte spændte op på cafeen for at bygge vores egen burger og blev mødt med et genialt koncept.

Café Public kører med meget få "faste" menuer. Konceptet på deres spisekort er nemlig nærmere "byg selv" hele vejen igennem. Byg-selv-burger, byg-selv-sandwich, byg-selv-chokoladefondue, byg-selv-brunch osv. Priserne var ikke ublu, og man får lov til at designe sin egen mad, som man bedst kan lide den. Min kæreste byggede en hel klassisk burger med lys bolle, hakkekød, skæreost og bacon, mens jeg valgte en mørk bolle med kylling, sprøgstegt serrano og parmesanost. Jeg tilkøbte en virkelig lækker tomatsalat med frisk mozzarella. Desværre er deres hjemmeside ikke særlig udbygget endnu, men skal du have en lidt anderledes, men ikke desto mindre fantastisk god mad-oplevelse, vil jeg helt klart anbefale Café Public :)

Café Public

Ingen kommentarer:

Send en kommentar